گارانتی الغدیر

 

کلیه کالاهایی که در کامپیوتر الغدیر عرضه می شوند اصلی و با گارانتی معتبر بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و غیر اصلی در کامپیوتر الغدیر به فروش نمی رسد.​

 

 
 

نمونه کارت گارانتی محصولاتی که دارای گارانتی اختصاصی کامپیوتر الغدیر می باشند.

 

نمونه هولوگرام کامپیوتر الغدیر

 

شرایط ابطال گارانتی الغدیر

  1. عدم وجود و یا مخدوش بودن برچسب هولوگرام و سایر برچسب های شناسایی کالا.
  2. مخدوش بودن کارت گارانتی و یا اتمام گارانتی کالا، مندرج بر روی کارت.
  3. صدمات وارده به کالا ناشی از تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، نوسانات برق و نفوذ مایعات.
  4. هر گونه ضایعه فیزیکی قابل مشاهده بر روی کالا شامل: شکستگی، فرورفتگی ، خراشیدگی، خم شدگی، اکسید شدن و اثر سوختگی قطعات الکترونیکی.

نکات ضروری:

  1. در هنگام خرید،مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا،برچسب سریال و هولوگرام بر روی کالا و کارت گارانتی با تاریخ معتبر می باشد.
  2. مرکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض می نماید.
  3. با توجه به تحول دائمی و سریع در تولیدات کامپیوتر،در صورت عدم موجودی قطعه اصلی کالای مشابه با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
  4. ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از گارانتی در دوره ی ضمانت کالا الزامی می باشد.

ورود به صفحه پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامپیوتر الغدیر